Sisäinen nörttini riemuitsee moisista projekteista jotka yhdistävät käsin tekemisen, rakkaan lajini jota olen viime vuoden marraskuusta pelannut ja vielä kirsikkana kakun päällä vanhan retropelin jota pelattiin joskus vuonna kivi ja nakki :)

Ja tuo rakas lajini liittyy tähän projektiin siis siten että pipon värit ovat samat kuin jengin, eli keltainen ja musta. Hieno tuli lätsästä, tyytyväinen olen.

I always enjoy projects that combine the things I love most: actually doing something with my hands, my beloved sport and the old retro computer game we played sometime in the not so very recent past. So yeah, I'm rathe leased with this one :)

And the way that my sport is connected to this is that the colours of the hat are those of my club, ie yellow and black (which I'm pretty sure everyone can see from the image, but there you have it anyways).